Викладання і навчання після COVID-19
Три постпандеміческіх прогнози.
За Джошуа Кім
1 квітня 2020 р
Як пандемія COVID-19 змінить майбутнє викладання і навчання? Відповідь на це питання вимагає, щоб ми спочатку визнали деякі важкі істини.
На даний момент ми не знаємо, в якому ступені COVID-19 призведе до закриття або злиття деякої частини коледжів і університетів. Пандемія найсильніше постраждає від найбільш залежних від навчання установ, особливо тих, які вже стикаються з демографічно обумовленим зниженням попиту.
Для переважної більшості коледжів і університетів, які переживуть COVID-19, більшість з них, швидше за все, побачать зниження доходів і збільшення витрат. Ми сподіваємося, що школи віддають пріоритет своїм людям, так як бюджети скорочуються. З рецесії 2008 року ми дізналися, що покладатися на звільнення, щоб збалансувати університетські бюджети, - це найшвидший спосіб убити інновації, ризик і мораль.
Прогноз № 1: Змішане навчання значно збільшиться
Зусилля з дистанційного викладання і навчання, якими зараз займаються всі наші викладачі і студенти, не схожі на те, що ми вважаємо традиційним онлайн-освітою. Якісні програми онлайн-навчання - це операції, що вимагають великих витрат ресурсів, які вимагають як часу для розробки, так і значних інвестицій. Багато з нас стурбовані тим, що швидкий перехід до дистанційного навчання зіпсує репутацію онлайн-освіти.
Це, однак, не означає, що перехід на загальне дистанційне навчання, пов'язаний з COVID-19, буде шкідливий для навчання студентів. Найбільші майбутні переваги віртуального навчання прийдуть після того, як наші викладачі і студенти повернуться в свої фізичні класи.
Необхідність викладання і навчання на асинхронних (Canvas, Blackboard, D2L) і синхронних (Zoom) платформах принесе значні переваги, коли ці методи будуть нашаровані на безпосереднє навчання. Ми повернемося до COVID-19 з набагато більш широко поширеним розумінням того, що цифрові інструменти є доповненням, а не заміною для близькості і безпосередності навчання лицем до лиця. Курси за місцем проживання будуть краще для практики, отриманої професорами при переміщенні контенту в Інтернеті, оскільки дорогоцінний час в класі буде більш продуктивно використовуватися для обговорення, дебатів і практичних занять.
Прогноз № 2: онлайн-освіту буде стратегічним пріоритетом в кожному навчальному закладі
Далеко не всі коледжі та університети нічого не робили з онлайн-навчанням pre-COVID-19. Однак були великі відмінності в ступені, в якій онлайн-освіта була центральним для стратегічного планування установи.
Це все зміниться після COVID-19. У майбутньому кожен президент, проректор, декан і піклувальник зрозуміють, що онлайн-освіта - це не тільки потенційне джерело нових доходів. Замість цього онлайн-освіту буде визнано в якості основи для плану кожної школи по інституційної стійкості і академічної наступності.
Це розуміння після пандемії змінить те, як школи планують, керують і фінансують онлайн-освіту. Пройшли ті часи, коли окремі школи в університеті зможуть йти своїм шляхом з онлайн-освітою.
Раніше децентралізовані і розподілені функції онлайн-розробки курсів і підтримки студентів будуть централізовані, в залежності від інституційного планування і управління між кампусами. Управління онлайн-навчанням буде інтегровано в існуючі структури і процеси академічного лідерства.
Прогноз № 3: Переосмислення існуючих і потенційних партнерств OPM
Якщо є щось важливе, чого нас навчив COVID-19, так це те, що помилково передавати основні освітні можливості. Викладання і навчання є основними можливостями кожного вищого навчального закладу.
Школи, які вкладали кошти в свої навчальні розробки, наймаючи дизайнерів навчальних закладів і реорганізовуючи навчальні організації кампусу в інтегровані підрозділи, змогли порівняно ефективно впоратися з переходом на COVID-19, вимагаючи дистанційного навчання і викладання. Ми підозрюємо, що тим школам, які залежать від провайдерів онлайн-управління програмами для запуску онлайн-програм, було важче здійснити цей перехід. (Хоча, чесно кажучи, дослідження в підтримку або спростування цієї гіпотези ще не проводилися.)
Це не означає, що в майбутньому школи припинять або повинні припинити співпрацю з ОПМ. Оскільки модель OPM продовжує поділятися, масштаби та інтенсивність партнерських відносин між університетами і компаніями, ймовірно, збільшаться. У OPM є досвід в дослідженнях ринку і цифровому маркетингу для онлайн-програм, які мало хто школи можуть або навіть повинні намагатися відтворити.
Що буде відбуватися все більше і більше, так це те, що можливості навчального дизайну кампуса будуть централізовані і розширені. Школи відійдуть від всеосяжних моделей розподілу доходів для партнерства з OPM при розробці і запуску онлайн-програм.
Як ви думаєте, COVID-19 змінить майбутнє
викладання і навчання?
Немає коментарів:
Дописати коментар