Засновник і головний консультант TalentED Consultancy ApS і зовнішній факультет в Копенгагенської бізнес-школі.
Сенді Маккензі
Директор, Міжнародна школа в Копенгагені
- Зміни, пов'язані з коронавірусів, можуть дати викладачам час на переосмислення галузі.
- Технологія буде продовжувати грати ключову роль в навчанні майбутніх поколінь.
- У світі, де знання знаходяться на відстані одного кліка, роль педагога теж повинна змінитися.
Після Другої світової війни в багатьох країнах світу школи і навчальні заклади виявилися в ізоляції приблизно в один і той же час і з тієї ж причини. Хоча ми знаємо, що вплив цього вірусу буде далекосяжним, що це може означати в довгостроковій перспективі для освіти?
Протягом деякого часу педагоги по всьому світу говорили про необхідність переосмислити те, як ми навчаємо майбутні покоління. Це може бути просто зміною, в якій галузь вимагає, щоб ми всі переосмислили , як ми навчаємо, і поставили під сумнів те, чого ми повинні вчити і до чого ми готуємо наших студентів. Тому, коли ми, викладачі, опановуємо нові способи спілкування зі своїми учнями поза наших аудиторій і лекційних залів, саме час подумати про те, як цей руйнівний криза може допомогти нам визначити, як має виглядати навчання для поколінь Z, Alpha і за його межами.
Студенти більшості наших навчальних закладах сьогодні з покоління Z, покоління, що увийшло в дійсно глобалізований світ.Це покоління, старшому з якого зараз 25 років, мабуть, підкреслює свою освіту в результаті справді глобальних пандемій, коли багато людей очікують змін екзаменів, спортивних заходів і навіть випускних. Це покоління визначає технологію, в якій терміни FOBA (Страх самотності) та FOMO (Страх пропуску) створюють загальнодоступні зворотні зв'язки, реалізовані через додатки, такі як Instant Messenger, Snapchat та WhatsApp. Це включає батьків і педагогів та зміцнюється за допомогою поточного дистанційного навчаннняє..
Це також покоління, яке бачить можливість спільної роботи для вирішення найбільших проблем в світі - зміна клімату і психічне здоров'я стоять на першому місці в їх порядку денному, і в даний час вони несуть колективну відповідальність за самоізоляцію для захисту літніх членів спільноти.Освіта для покоління Z тісно пов'язане з технологіями.
Покоління Альфа, діти тисячоліття, є самим расово різноманітним поколінням в усьому світі, поколінням, в якому технології є просто розширенням їх власної свідомості та ідентичності, а соціальні медіа - спосіб життя. Ці молоді дошкільнята також є поколінням з найбільш нетрадиційними сімейними структурами, часто з «батьками-бульдозерами», які долають перешкоди, щоб створити чіткий шлях для своїх дітей.
У той час як «Покоління Альфа» в цей момент, можливо, не помічає впливу глобальної пандемії на їх освіту, цей вплив, безсумнівно, буде відчуватися навіть для наших наймолодших учнів на довгі роки.
В розпал кризи COVID-19 ми впевнені, що такі ж педагоги, як і ми, задаються питанням, до чого нам потрібно готувати наших студентів в майбутньому. Згідно зі звітом Dell Technologies, 85% робочих місць у 2030 році, в які увійдуть покоління Z і Alpha, ще не винайдено. Згідно з цим звітом Всесвітнього економічного форуму, 65% дітей молодшого шкільного віку сьогодні працюватимуть на тих видах робіт, які ще не існують.
Криза COVID-19 цілком може змінити наш світ і наші глобальні перспективи; це також може навчити нас того, як потрібно змінити освіту, щоб краще підготувати наших молодих учнів до майбутнього. Ці кроки включають::
1. Навчання громадян у взаємопов'язаному світі
COVID-19 - це пандемія, яка показує, наскільки ми глобально взаємопов'язані - більше не існує таких речей, як окремі проблеми і дії. Успішні люди в найближчі десятиліття повинні вміти розуміти цей взаємозв'язок і долати кордони, щоб використовувати свої відмінності і працювати в глобальному співробітництві.
2.Переосмислення ролі педагога.
Подання педагога як носія знань, який передає мудрість своїм учням, більше не підходить для цілей освіти 21-го століття. Завдяки тому, що учні зможуть отримати доступ до знань і навіть отримати технічні навички за допомогою декількох клацань миші на своїх телефонах, планшетах і комп'ютерах, нам необхідно буде переглянути роль викладача в класі і в лекційному залі. Це може означати, що роль педагогів повинна бути спрямована на сприяння розвитку молоді як сприяють членів суспільства.
Стійкість і адаптивність матимуть вирішальне значення для наступних поколінь, що вступають в діяльність..
3. Навчання життєвим навичкам, необхідним для майбутнього
У цьому мінливому глобальному середовищі молоді люди потребують стійкості і адаптивності - навичках, які виявляються необхідними для ефективного подолання цієї пандемії. Заглядаючи в майбутнє,можна визначити деякі з найбільш важливих навичок, які будуть шукати роботодавці: креативність, спілкування і співробітництво, а також співчуття і емоційний інтелект; здатність працювати ,долаючи демографічні риси відмінностей, щоб використовувати силу колективу за допомогою ефективної командної роботи.
4. Розблокування технологій для надання освіти
Пандемія COVID-19 привела до того, що навчальні заклади по всьому світу змушені раптово використовувати набір доступних технологічних інструментів для створення контенту для дистанційного навчання для учнів у всіх секторах. Педагоги по всьому світу відчувають нові можливості діяти по-іншому і з більшою гнучкістю, що призводить до потенційних переваг доступності освіти для студентів з усього світу. Це нові способи навчання, які раніше були значною мірою не опанованіі, від дитячого садочка до 12 класу.
30 березня 2020 р
30 березня 2020 р
Немає коментарів:
Дописати коментар