пʼятницю, 1 травня 2020 р.

Освіта і COVID-19


Finland: Leading education event in Nordic countries welcomes ...Пурніма Лутра
Засновник і головний консультант TalentED Consultancy ApS і зовнішній факультет в Копенгагенської бізнес-школі.
Сенді Маккензі
Директор, Міжнародна школа в Копенгагені

  • Зміни, пов'язані з коронавірусів, можуть дати викладачам час на переосмислення галузі.
  • Технологія буде продовжувати грати ключову роль в навчанні майбутніх поколінь.
  • У світі, де знання знаходяться на відстані одного кліка, роль педагога теж повинна змінитися.

Після Другої світової війни в багатьох країнах світу школи і навчальні заклади виявилися в ізоляції приблизно в один і той же час і з тієї ж причини. Хоча ми знаємо, що вплив цього вірусу буде далекосяжним, що це може означати в довгостроковій перспективі для освіти?

Протягом деякого часу педагоги по всьому світу говорили про необхідність переосмислити те, як ми навчаємо майбутні покоління. Це може бути просто зміною, в якій галузь вимагає, щоб ми всі переосмислили , як ми навчаємо, і поставили під сумнів те, чого ми повинні вчити і до чого ми готуємо наших студентів. Тому, коли ми, викладачі, опановуємо нові способи спілкування зі своїми учнями поза наших аудиторій і лекційних залів, саме час подумати про те, як цей руйнівний криза може допомогти нам визначити, як має виглядати навчання для поколінь Z, Alpha і за його межами.

Студенти більшості  наших навчальних закладах сьогодні з покоління Z, покоління, що увийшло в дійсно глобалізований світ.Це покоління, старшому  з якого зараз 25 років, мабуть, підкреслює свою освіту в результаті справді глобальних пандемій, коли багато людей очікують змін екзаменів, спортивних заходів  і навіть випускних. Це покоління визначає технологію, в якій терміни FOBA (Страх самотності) та FOMO (Страх пропуску) створюють загальнодоступні зворотні зв'язки, реалізовані через додатки, такі як Instant Messenger, Snapchat та WhatsApp. Це включає батьків   і педагогів та зміцнюється за допомогою поточного дистанційного навчаннняє..
     Це також покоління, яке бачить можливість спільної роботи для вирішення найбільших проблем в світі - зміна клімату і психічне здоров'я стоять на першому місці в їх порядку денному, і в даний час вони несуть колективну відповідальність за самоізоляцію для захисту літніх членів спільноти.Освіта для покоління Z тісно пов'язане з технологіями.

 Покоління Альфа, діти тисячоліття, є самим расово різноманітним поколінням в усьому світі, поколінням, в якому технології є просто розширенням їх власної свідомості та ідентичності, а соціальні медіа - спосіб життя.  Ці молоді дошкільнята також є поколінням з найбільш нетрадиційними сімейними структурами, часто з «батьками-бульдозерами», які долають перешкоди, щоб створити чіткий шлях для своїх дітей.
 У той час як «Покоління Альфа» в цей момент, можливо, не помічає впливу глобальної пандемії на їх освіту, цей вплив, безсумнівно, буде відчуватися навіть для наших наймолодших учнів на довгі роки.
    В розпал кризи COVID-19 ми впевнені, що такі ж педагоги, як і ми, задаються питанням, до чого нам потрібно готувати наших студентів в майбутньому.  Згідно зі звітом Dell Technologies, 85% робочих місць у 2030 році, в які увійдуть покоління Z і Alpha, ще не винайдено. Згідно з цим звітом Всесвітнього економічного форуму, 65% дітей молодшого шкільного віку сьогодні працюватимуть на тих видах робіт, які ще не існують.
      Криза COVID-19 цілком може змінити наш світ і наші глобальні перспективи;  це також може навчити нас того, як потрібно змінити освіту, щоб краще підготувати наших молодих учнів до майбутнього.  Ці кроки включають::
 1. Навчання громадян у взаємопов'язаному світі
 COVID-19 - це пандемія, яка показує, наскільки ми глобально взаємопов'язані - більше не існує таких речей, як окремі проблеми і дії.  Успішні люди в найближчі десятиліття повинні вміти розуміти цей взаємозв'язок і долати кордони, щоб використовувати свої відмінності і працювати в глобальному співробітництві.
2.Переосмислення ролі педагога.
Подання педагога як носія знань, який передає мудрість своїм учням, більше не підходить для цілей освіти 21-го століття.  Завдяки тому, що учні зможуть отримати доступ до знань і навіть отримати технічні навички за допомогою декількох клацань миші на своїх телефонах, планшетах і комп'ютерах, нам необхідно буде переглянути роль викладача в класі і в лекційному залі.  Це може означати, що роль педагогів повинна бути спрямована на сприяння розвитку молоді як сприяють членів суспільства.
 Стійкість і адаптивність матимуть вирішальне значення для наступних поколінь, що вступають в діяльність..
 3. Навчання життєвим навичкам, необхідним для майбутнього

 У цьому мінливому глобальному середовищі молоді люди потребують стійкості і адаптивності - навичках, які виявляються необхідними для ефективного подолання цієї пандемії.  Заглядаючи в майбутнє,можна визначити деякі з найбільш важливих навичок, які будуть шукати роботодавці: креативність, спілкування і співробітництво, а також співчуття і емоційний інтелект;  здатність працювати ,долаючи демографічні риси відмінностей, щоб використовувати силу колективу за допомогою ефективної командної роботи.

4. Розблокування технологій для надання освіти

 Пандемія COVID-19 привела до того, що навчальні заклади по всьому світу змушені раптово використовувати набір доступних технологічних інструментів для створення контенту для дистанційного навчання для учнів у всіх секторах.  Педагоги по всьому світу відчувають нові можливості діяти по-іншому і з більшою гнучкістю, що призводить до потенційних переваг доступності освіти для студентів з усього світу. Це нові способи навчання, які раніше були значною мірою не опанованіі, від  дитячого садочка до 12 класу.

30 березня 2020 р


Немає коментарів:

Дописати коментар