Студія "Інклюзивний менеджер"
Сторінки
(Перемістити в…)
Головна сторінка
Наш маніфест
Хто ми
Авторські майстерні
Зустрічі "очі- в- очі"
▼
Сторінки
(Перемістити в…)
Головна сторінка
Наш маніфест
Хто ми
Авторські майстерні
Зустрічі "очі- в- очі"
▼
понеділок, 4 травня 2020 р.
Освіта і COVID 19(2 ч.)
›
Викладання і навчання після COVID-19 Три постпандеміческіх прогнози. За Джошуа Кім 1 квітня 2020 р Як пандемія COVID-19 змі...
пʼятниця, 1 травня 2020 р.
Освіта і COVID-19
›
Пурніма Лутра Засновник і головний консультант TalentED Consultancy ApS і зовнішній факультет в Копенгагенської бізнес-школі. Сен...
пʼятниця, 14 лютого 2020 р.
Лабораторія"Інклюзія в освіті"
›
Результати . дослідження віртуальної лабораторії"Інклюзія в освіті". На 14.02.2020 отримано наступну інформацію: : огля...
середа, 22 січня 2020 р.
Лідер та лідерство(закінчення)
›
Частина третя (перспективна). Розвиток лідерського потенціалу керівника ЗЗСО. Лідерський потенціал – це сукупність психологічних я...
1 коментар:
пʼятниця, 17 січня 2020 р.
Лідери та лідерство(ч.ІІ)
›
Частина друга (актуальна). Лідерство в умовах трансформації освіти. Лідерство в організації часто означає: стимуляцію, мотивацію,...
вівторок, 14 січня 2020 р.
Лідери та лідерство.Ч.1
›
Ольга Архіпова, майстер студії"Інклюзивний менеджер". Частина перша (інформативна). «Коротенько про…» Лідер (від англ. ...
неділя, 10 листопада 2019 р.
Незвичний менеджмент
›
Чим відрізняється менеджмент в інклюзивному закладі освіти: 1.Зміна акцентів допомоги спеціалістів з дитини як суб`єкта навчальної діял...
6 коментарів:
‹
›
Головна сторінка
Переглянути веб-версію